Sunday, January 27, 2013

ჩემს შესახებ



  მას შემდეგ რაც ჩემს ბლოგს გაეცნობით,
 ალბათ იკითხავთრატომ  მაინც და მაინც  ეკოლოგიური პრობლემები ?
თანამედროვ მსოფლიოში  მწავედ დგას ეს საკითხი,  რაც დრო და დრო 
აფრთხეს უქმნის ადამიანის ჯანმრთელობას.

ყოველთვის მინდოდა საზოგადოებისთვის თვალსაჩინო გამეხადა გარემოსთან
დაკავშირებული პრობლემები,სწორედ,ამ ყველაფერს ჩემი ბლოგის
 საშუალებით ვაკეთებდარწმუნებული  ვარრომ ყველა ადამიანს 
სიამოვნებს სუფთა გარემოში ყოფნასეირნობა და ჯანსაღი ჰაერის სუნთქვა,
 მაგრამ საკმარისად მაინც არ ვუფრთხილდებით გარემოს.. რატომ? -ალბათ,
 ამის შეგნება არ  გვაქვს მაღალ დონეზე. 

  ჩემი აზრითყველაზე კარგი ფაქტორირაც ეკოლოგიური პრობლემების მო-გვარებისთვის   შეიძლება იყოს , ადამიანების მიერ იმის გაანალიზება
რომ ყოველი მათი არასწორი ქმედება ჩვენს ბუნებასთან ,დააზარალებს
 იმ გარემოსრომელშიც თვითონ ცხოვრობენ და ასე აუცილებელია მათთვის.

 ბლოგის მიზანი: ჩემი ბლოგის მიზანია საზოგადოებას დავანახოთუ რა
 საშიშროებას შეიძლება წავაწყდეთ გარემოს მოუფრთხილებლობის გამო,
რადგანაც იგი ძალზედ მნიშვნელოვანია ჩვენი ცხოვრებისთვის,
ჯანმრთელობისა და განვითარებისთვის.ასე რომ გავუფრთხილდეთ მას.
 შევეცადოთ  თავი შევიკავოთ მისი დაბინძურებისგან და ასევე ჩვენი
 წვლილი შევიტანოთ ეკოლოგიის დაცვაში

1 comment:

  1. მივესალმები ბლოგს, მომეწონა თქვენი მოტივაცია და ეკოლოგიური პრობლემების აღქმის უნარი, მე პროფესიით ვარ ეკოლოგი და სიამოვნებით გავეცნობი ხოლმე თქვენს მიერ შემოთავაზებულ სიახლეებს :)

    ReplyDelete